Jump to content

Guidelines

Uvod:
Korišćenjem sajta „ebay Srbija“, „e-plaćanja“, kontaktiranjem preko facebook stranice ili elektronske pošte prihvatate uslove navedene u daljem tekstu. Ako se ne slažete sa uslovima molimo Vas da ne pristupate i/ili koristite „ebay Srbija“ i „e-plaćanja“ kao i naše servise. Mi zadržavamo pravo da možemo promeniti bilo kada ove uslove i obaveštenje će biti istaknuto na sajtu, mada bi bilo mudro da sami proverite uslove dok koristite „ebay Srbija“ i „e-plaćanja“ kao i naše ostale servise. Nova pravila stupaju na snagu 3 dana nakon donošenja, a važe za sve transakcije otpočete nakon donošenja ovih pravila/uslova. Ukoliko se ne slažete sa pravilima korišćenja sajta, molimo Vas recite bilio kome iz administracije da se ne slažete sa ovim uslovima i Vaš nalog će biti uklonjen sa sajta i time će se okončati naša saradnja. Ovi uslovi važe i za saradnju putem email poruka (elektronske pošte), telefona i facebook stranice.

Pravila ponašanja:
Prihvatate da nećete slati uvredljive, vulgarne, reči mržnje, preteće, seksualno orijentisane reči ili bilo kakav materijal koji ne poštuje zakon Republike Srbije, kao i međunarodni zakon. Prihvatate da administracija sajta ima prava da ukloni, izmeni, pomeri ili zatvori bilo koji sadržaj bilo kada ukoliko smatra da je to potrebno. Prihvatate da je zabranjeno reklamiranje bilo kakvih usluga, robe, sajtova itd.

Polisa privatnosti:
Kao korisnik, prihvatate da bilo koja informacija koju unesete bude sačuvana u našoj bazi. Poverljive informacije neće biti prikazivane trećim licima bez Vašeg pristanka. „ebay Srbija“ i „e-plaćanja“ nisu odgovorni ukoliko poverljivi podaci budu kompromitovani usled hakerskog napada. Lične podatke koje ste uneli tokom registracije može da vidi samo administracija. Te podatke možete u bilo kom trenutku izmeniti ili ukloniti ukoliko smatrate da je potrebno. Vaša šifra je sačuvana u našoj bazi enkriptovana i nikome nije vidljiva. „ebay Srbija“ i „e-plaćanja“ imaju pravo da sačuvaju vaše korisničko ime, email adresu i šifru za neku stranicu na internetu što uključuje ali nije ograničeno na eBay, Amazon.

Izjava:
Svesni smo da su krađe, sajber kriminal i prevare kažnjive zakonom Republike Srbije i međunarodnim zakonima. Spremni smo da prihvatimo posledice i prosleđivanje naših podataka organima gonjenja ukoliko se dokaže da smo drugu stranu namerno oštetili.
Mi ne snosimo odgovornost za probleme, greške i/ili neodgovornost trećih lica. To uključuje prodavca, poštu, kurirske službe kojim se vrši transport, carinu ali i sve ostale koji direkno ili indirekno uticu na prodaju, transport, plaćanje i dostavljanje predmeta. Moj prioritet su zadovoljni kupci.

Prava klijenta:
„ebay Srbija“ i „e-plaćanja“ daje izvesna prava klijentu kako bi klijenti imali uvid u cene i koliko zapravo šta košta.

Klijent ima pravo da:
Traži informacije vezane za isporuku i carinu.
Traži račun sa PayPal, eBay, Amazon ili drugog sajta kako bi se uverio da nije došlo do manipulisanja cenom predmeta, poštarinom ili dodatnim uslugama. Zna u svakom momentu kolika mu je provizija naplaćena.
Traži povratak novca za robu i usluge u slučaju da kupovinu nije moguće obaviti. Provizija se refundira u tom slučaju.
Se požali da kupljena dobra nisu kao što su opisana, da nisu stigla ili da su stigla oštećena. „ebay Srbija“ i „e-plaćanja“ imaju obavezu da razmotre reklamaciju i da sa prodavcem ili pošiljocem rade na rešavanju porblema i da klijentu predoče postiguti dogovor.

Klijent ima obavezu da:
„ebay Srbija“ i „e-plaćanja“ zahtevaju dole navedene stvari od klijenta kako bi obezbedili da se saradnja obavi što bolje.
Na vreme uplati novac za kupljena dobra i/ili usluge sa provizijom i drugim troškovima ukoliko ih ima osim ukoliko nije napravljen drugačiji dogovor sa klijentom.
Se informiše o pravilima pošte. Mi nismo odgovorni ukoliko se pošiljka vrati zbog ne proveravanja poštanskog sandučeta, ostavljanja neispravne adrese ili iz nekog grugog razloga koji ima veze sa poštom.
Plati carinu, PDV i carinske troškove ukoliko je potrebno. Carinjenje, PDV i carinski troškovi su odgovornost klijenta (kupca) i plaćaju se ukoliko je potrebno tokom preuzimanja robe. Ovo nije uračunato u cenu koju uplaćujete nama, osim ukoliko nije suprotno navedeno.

Klijent ne može da:
Traži povratak novca za robu ili usluge i proviziju za predmet koji su poručili greškom ili više ne žele da kupe ukoliko stranica na kojoj je kupljena roba ne prihvata otkazivanje narudžbina.
Traži lične podatke drugih korisnika, podatke vezano za naše poslovanje koji nisu namenjeni javnosti kao i izvode sa bankovnih računa.
Izmeni svoju narudžbinu nakon što mi obavimo plaćanje za tu robu ili usluge.

Otkazivanje saradnje ili kupovine:
Mi zadržavamo pravo da odbijemo saradnju sa bilo kim iz bilo kog razloga i nismo u obavezi da taj razlog obrazložimo. Ukoliko je došlo do odbijanja saradnje pre uplate na naš račun nijedna strana nema nikakve obaveze. Ukoliko je novac uplaćen mi smo dužni da taj novac refundiramo osim ukoliko nije plaćena roba koju je klijent porucio. „ebay Srbija“ i „e-plaćanja“ mogu da prekinu saradnju iz nekog drugog razloga, kao što je na primer ne poštovanje ovog pravilnika.

Rešavanje probema
Ukoliko je došlo do problema, i roba nije stigla, stigla je oštećena ili se pojavio neki drugi problem, potrebno je da nas kontaktirate u roku do 45 dana. Ukoliko se klijent ne javi 45 dana nakon što platimo predmet, smatra se da je kupovina uspešna i nije moguće uložiti reklamaciju.
Ukoliko se požalite, mi ćemo se potruditi da problem rešimo u saradnji sa prodavcem, eBay podrškom, PayPal-om ili nekim trećim licem. Ukoliko se ispostavi da je reklamacija osnovana, i da stvarno postoji problem, radimo na tome da kupac ne bude oštećen, i vratićemo novčani iznos koji je i nama vraćen. Provizija za naše usluge se ne refundira.

Važenje ovih pravila
Ova pravila važe od dana donošenja i važe do donošenja novih pravila.
Ova pravila važe za sve transakcije i kupovine započete 22.7.2013.

×
×
  • Create New...